Hudvård - Hjälp tack!

På sistone har jag fått jättedålig hy. Främst i pannan och på högra kinden. Alltså det är inga finnar, utan mer som små små knottror. Syns inte på långt håll, men det stör mig så enormt!
Någon som vet vad detta kan bero på?
Kan det bero på att jag solat solarium? Eller kanske att jag skött huden mer noga än vanligt(peeling, lotion osv)? Konstigt nog har jag använt mycket mindre smink på sistone också. Puder kanske en gång i veckan och ingen foundation alls. Därför blir jag ännu mer förvånad. Gör ju allt rätt egentligen.
Jag är ju fan inte 14 längre, så någon tonårshy kan det ju inte handla om. Skumt och jobbigt är det i alla fall. :/

Hur som helst tänker jag ändå försöka peela och fixa ikväll. Noppa ögonbrynen också, som hade en tendens att växa som ogräs i Turkiet. Fila naglarna jämna. Och smöja in den lilla solbrännan jag har med b.u.s. Som sagt, hobbyneger 2008 istället för beach 2008(som jag ändå inte kommer att lyckas med...haha).

Men har ni tips, så kom gärna med dem!
Har blandhy som lätt torkar ut på vintern och är lite fetare i t-zonen(där jag däremot inte har några knottror...hm).

Kommentarer
Postat av: Mattislinn

Great site keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback