Ibland känner jag mig som Bree...

Det är en sak som jag aldrig förstår. Hur kan det bli så stökigt och skitigt hemma när man bor ensam?
Städade massor i torsdags, men nu är det redan grejer på fel ställen, massor med disk, skräp och hår på golvet, massor av sopor och återvinning och överfullt med använda kläder i badrummet.
I och för sig var det ju en hel del folk här i fredags, och jag har inte direkt hunnit plocka undan så mycket i helgen för jag har haft massa annat för mig, men ändå, jag kan bara inte förstå det!

Ja, ni kan ju själva räkna ut vad jag ska sysselsätta mig med idag...
Har dessutom lovat att putsa fönstren i tvättstugan, då vi har krattarkväll i föreningen ikväll. Jag gillar inte direkt att kratta, så putsa fönster passar mig bättre.
Ja, ja...jag har inget liv. That's it! Haha...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback