Idag

Usch vad trött jag är idag! Steg upp redan vid sju för jag skulle skjutsa brorsan + vänner till bussen. De skulle åka på nån konstgrej i Umeå idag. Kul för dem, men jag var i alla fall helt död. Haha...

Nu ska jag skriva den där jobbansökan som aldrig blev gjord igår. Blir perfekt att lyssna på Kanye samtidigt. Kanye är great!

Senare ska jag åka in till stan och träffa Matilda. Fika och skvallra. Oh yes! Vi är bra på båda. :P Tänkte hinna med lite ärenden också. Handla maten som aldrig blev inhandlad igår... Och lämna igen en tapetbok åt mamma. + lite annat.
Good, good.

Orkade inte besöka arbetsförmedlingen igår heller. Men jag kan göra det imorrn istället. Tur att man har flera "chanser" på sig. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback