Imorrn = Påfyllning av alkohol både i blodet och barskåpet

Sju av tio rätt ikväll med. Eller egentligen var det kanske åtta, för jag förstod nog att Perelli skulle gå vidare, men jag ville inte det så jag struntade i henne. Haha...
I övrigt tyckte jag att den här omgåmgen var sämre. Eller kanske inte över lag, men jag hade inga direkta favoriter idag. Min topp fem inför finalen får ni senare, närmare just finalen. Topp tre har jag i alla fall klart, men sen är jag lite mer osäker...

Imorrn åker jag en sväng till mitt "hemland". Fast bara till tråkiga Torneå. Alko, Ikea, Fabriksbutiken + lite annat står på schemat. Behöver fylla på barskåpet lite inför sommarens fester(och after-work-drinkar på balkongen...), även kylen och frysen skriker efter diverse finska varor och på Ikea kanske jag hittar nåt. Snygga och bra snapsglas är jag i alla fall ute efter, kanske finns nåt på Fabriksbutiken? Ja, och nån liten studentpresent till brorsan kanske också är lägligt att införskaffa.

Efter den lilla roadtripen har jag bestämt mig för att våldgästa ett utomhusparty. Hoppas på bra väder(dvs inget regn och helst plusgrader...) och på en rejäl fylla, som inte resulterar i en rejäl bakfylla. Haha...hur funkar den ekvationen?

Med andra ord, imorrn lär jag inte hinna uppdatera så mycket.
Men ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback