Love

Jag kan lätt erkänna det, jag är helt jävla efter och har faktiskt aldrig lyssnat på Takida innan den här låten kom. Många har tjatat på mig, och jag har skumlyssnat(kan man säga så? Istället för att skumläsa alltså) lite, men aldrig fastnat.

Så döda mig nu om ni vill, men jag tycker faktiskt att den här låten är väldigt fin. Kanske är det bara mitt allmänt blödiga toffelhumör som gör det, men så är det i alla fall! Och jag vill verkligen uppleva den där sortens kärlek någon gång. Kan inte ens minnas när jag var kär sist. Illa. Om jag ens varit kär på riktigt någon gång. Men, nej...inte rota i det nu. Lyssna istället!




Your smile is heavenly
I don't deserve all the love that your giving to me
Your touch makes it hard to breathe
the shiver's around me now, you're so fine



Men usch, varför ska jag helt plötsligt vara så blödigt tjejig? Det är inte min stil. Jag ska vara stenhård. Men jag pallar inte det just nu. Snart börjar jag väl tycka att småbarn är söta och att det är mysigt att åka ut på landet och fiska.
Please, kill me!


Kommentarer
Postat av: Twenty 7

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback