Men sug mer då!

Imorse hade jag planer på att stiga upp tidigt. Ta en lång skön promenad längs älvkanten. Och när jag kommit hem igen putsa köksfönstret.
Råkade sova för länge, men vet ni vad? Det spelar ingen roll för det är pissigt regnigt väder ute. Och nej, jag tar inte på mig min oversized festival-regnjacka och går ut. What happens at festivaler stays at festivaler, och det gäller även min regnjacka(men inte min sugiga svengelska...haha).

Måste därför försöka hitta på nåt annat vettigt att göra, i väntan på ev bättre väder. Började se "Bröderna Grimm" för någon kväll sedan, men somnade som alltid när jag ska se film. Kanske se klart den då? Den var rätt skum, men...
Eller göra nåt pisstråkigt som att städa upp och fixa min datahörna. My cribs mest glömda hörn när det kommer till städning. Det är liksom en frizon eller nåt. Haha...

Nej, usch vad tråkigt det är att vara arbetslös när vädret suger och ens vänner jobbar. Crap!

Kommentarer
Postat av: teresa

ska vi bilda en klubb? med arbetslösheten och sugighet.

Postat av: L8

Ja, jag tror fan det! Men som tur var är jag inte arbetslös så länge till i alla fall, men paniken hinner ändå smyga sig på.

2008-05-19 @ 13:41:54
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback