Min lägenhet vikarierar som fyllecell

Fick fyllebesök i natt. Är faktiskt roligare när man själv är lite småpackad, för personen i fråga var riktigt jävla wasted så tiden gick mest åt att se till så att han inte spydde i soffan, ramlade ner från balkongen, tände ciggar på toan eller däckade på konstiga ställen. Kul, kul. Tur för honom att jag gillar honom och därför hade mer överseende. Kan bara inte bli arg på den grabben! Hade det varit någon annan mindre omtyckt person så hade den förmodligen åkt ut med skallen före. Haha...

Har en stor jävla disk som måste åtgärdas. Har blivit så jävla lat på sistone, måste bero på arbetslösheten. Men det straffar sig, för jag hatar att ha stökigt runt mig. Nu mera alltså. Inte när jag bodde hemma. Haha...
Efter disken blir det en sväng ut. Handla lite, kanske ta en fika. Vi får se. Sen i afton har jag tänkt att pappa ska bjuda på middag. Haha...

Kommentarer
Postat av: Karin

haha jag tycker det är skitdryg när andra är packade när man själv inte druckit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback