My shoe-addiction

Det blev Skellefteå södra idag, aka Umeå. Brorsan skulle lämna in arbetsprover och sen tog vi oss en liten shoppingtur också. Köpte lite "nödvändiga" smågrejer på Lagerhaus, typ coola servetter och rosa presentpapper, lite vattenpipstobak och ett par cremevita "bröllopsskor". Grejen är bara den att jag varken ska gifta mig eller är bjuden på något bröllop, men jag kunde bara inte motstå. Ni vet, jag och skor. Eller mina vänner vet i alla fall. Minst 60 par huserar i min klädkammare vid det här laget. It's an addiction...
Men, nu hoppas jag på att jag blir bjuden på bröllop snart eller att någon friar. Det sista lär kanske inte hända på ett tag, men jag får väl förlita mig på mina vänner istället. Hehe... Nu har jag skorna, så då är det bara att gifta sig! ;P
Hittad ett par underbara guldsandaletter också. Helt jävla fab! Men, ett par skor fick räcka. Även om jag skulle äga baren om jag hade de på mig på den kommande Riga-kryssningen. Guld, glitter, strass, höga stiletter och peeptoes. Behöver jag säga mer? Okej, de var bekväma också!

Nu dricker jag Loka, lyssnar på
Jeff Buckley och överväger att dejta sängen. Imorrn, ja, vad händer då? Har ingen direkta planer. Kanske en god middag, några drinkar, trevligt sällskap och förhoppningvis lite sol på balkongen. Det vore en helt okej lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback