Okej, jag kanske tänder på konstiga saker

Det bor en rätt så snygg kille i huset brevid. Ett år yngre än mig, och med ett skitsnyggt kök! Har alltid funderat på varför han har ett välstädat och snyggt kök(det jag har sett utifrån alltså...haha), när i princip ingen annan kille jag vet i den åldern har det. Eller i någon ålder överhuvudtaget...

Såg honom gå till tvättstugan för några dagar sedan. Han hade tvättkorg! Vet ni hur lycklig och tänd det gjorde mig? Va?...tänker ni säkert. Men jag ska berätta varför. Jo, för att jag verkligen hatar att alla använder fula Ikea-kassar till sin tvätt. Det går ju inte vika tvätten snyggt i sånna, och orka bära runt en sån på axeln. Men den här killen, han hade en vit fin tvättkorg och ett linne så att hans snygga armar syntes. Kombinationen gjorde min dag! Haha...förmodligen är jag knäpp som tänder på sånna saker. :P

Men jag vet fortfarande inte varför han har ett snyggt kök och tvättar på rätt sätt. Bög? Väluppfostrad? Pedant? Eller så är han helt enkelt en normal kille, och de slarviga är inte det. Öh...nej, det här blev för svårt för mig. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback