Please get out, get lost!

Hur svårt kan det vara att förstå? Svarar jag inte på dina mail eller dissar dig på msn, varför fortsätter du då att höra av dig??
Som tur var har personen i fråga inte mitt telefonnummer. I så fall hade jag väl inte fått en lugn stund. Och ännu mer tur är det kanske att personen bor lååångt bort. Det är närmare bestämt en kille som jag träffade i Turkiet, och som verkade normal då. Men nu är han ju helt jävla konstig. Vägrar ge upp och inse fakta.

Varför är vissa killar så? Det har hänt mer en än en gång och vi säger så. Och varför råkar jag alltid ut för sånna?
Kan jag inte få träffa en normal kille för en gång skull?
Ingen stalker, missbrukare, psykfall, kriminell eller allmänt känslomässigt störd. Finns det killar som inte tillhör någon av de kategorierna?
Det gör ju inget om han dricker öl, kör lite för fort och har någon lite udda hobby. Ni förstår, han behöver inte vara perfekt. Bara vara en snäll och något så när normal kille.

Men nej, stalkers, missbrukare och allmänt "dåliga" killar de är de enda som faller för mig. *suck*

Och nu fortsätter han att skriva på msn! Buuurn!
(Ja, jag vet att man kan blocka folk...men då vet jag ju inte när(och om) han någonsin tänker ge sig...)

Kommentarer
Postat av: Arnhedda

Very informative. Great site. Really professional.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback