Roliga onsdag! Not...

Jag har inte städat på snart två veckor. Det börjar synas. Speciellt då Svenne dunar av sig en hel del...
Dessutom har jag inte packat upp allt från resan än heller. Det där med att packa upp, det är inte riktigt min grej.
Tvättkorgen svämmar snart över också.

Känns som att jag borde ta tag i det där, kanske redan idag. Men jag har mina städil, och nu är jag verkligen inte inne i ett sånt. Nu är det mer ett glassaril tror jag. Hehe...

I alla fall så måste jag till Arbetsförmedlingen i eftermiddag. Perkele!
Måste söka ett jobb också. Gärna nu genast.
Lämna igen böcker på biblioteket.
Så mina luktärtsfrön.
Och handla mjölk + diverse annat.

Ja, ja...kul dag liksom. Not.

Kommentarer
Postat av: Thorstella

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback