Sex med Björn Gustafsson

Jag vet att man inte kan styra över sina drömmar, och tur är väl kanske det. Men ibland undrar jag ändå om jag är riktigt frisk när jag vaknar och inser vad jag har drömt. Haha...

Som imorse. Vaknar med en skön känsla i kroppen. Överallt förutom i höftbenen som värker. Märker även att jag har näsblodat ner kudden. Inser även vad jag drömde just före väckarklockan ringde. Jag hade sex med Björn Gustafsson!

Alltså, en sak ska ni ha klart för er, jag har faktiskt aldrig ens tänkt något sånt om honom. Ja, jag är tjej, men han är verkligen inte min typ. Men tydligen hade vi jävligt hett sex ändå, med tanke på mina "skador". Haha... Och det där med höftbenen är ju egentligen helt logiskt, jag menar, hur mycket fett har den killen på kroppen liksom? Rätt kul är det ändå, för nu kommer jag garanterat att se honom i ett nytt ljus. Haha...




Men han ser ju ut som en liten töntig 12-åring.
Vad i hela helvetet tänkte jag på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback