Sola och bada i pinã colada

Sitter och lyssnar på Infinite mass och väntar på sällskap i form av J. Länge sen jag träffade grabben, så jag antar att vi har en hel del att skvallra om nu. Hehe...

Köpte den godaste entrecoten idag. Marinerade den med massor av godsaker och stekte den medium och serverade med en jättegod potatissallad och en grek-sallad utan oliver. Mums! Älskar verkligen en riktigt god entrecote, och idag hade de fin svenskt för bara 99:-/kg på Willys. Sånt gillas!
Bjöd i alla fall min bror på middag, och efter maten rökte vi vattenpipa. Piña Colada-smak. Helt jävla great! Även om det hela slutade med att jag låg på balkongen och skrattade. Det är smällar man får ta... Förra helgen drack jag en hel flaska piña colada, bland annat, då låg jag också på golvet och skrattade. Kanske är det nåt med kokosen jag inte riktigt tål. Hehe... ;P

Var sugen på att drinka ikväll också, men jag har lovat att vara chaffis sen, så jag antar att det måste bli nyktert. Ja, ja...det överlever jag nog också.





På tal om den underbara drinken piña colada... Vet någon om det finns nån färdig på bolaget, eller har något något suveränt bra recept?
Har snart druckit upp all från Alko, och när jag skulle blanda själv blev det så jävla äckligt. Usch!

Kommentarer
Postat av: Vetlemargrete

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback