Som A-torp, fast i bushen

Idag har jag spenderat dagen i Boliden med Matilda. Är grymt trött nu! Inte för att det var speciellt jobbigt att vara just där, utan för att jag stag upp redan sju imorse, och inte sov särsklit bra i natt.
Boliden är inte så hemskt faktiskt. Lite som A-torp fast ute i bushen. Har ju varit där tre gånger i år. Mer än jag någonsin är i bushen ett vanligt år. Haha...
Men jag är glad att de inte valde att flytta till Jörn eller Burträsk eller nåt annat hemskt ställe. Då är Boliden waaay bättre!

Kanske borde jag sova en stund nu. Ikväll är det fullt upp. Säsongsavslutning av Andra avenyn(dubbelavsnitt jue!) och sen första kvalet till Eurovison. Ja, jag lever efter tv-tablån. Kalla mig tönt om ni vill, jag kan ta det! :P

Får se om det blir konstutställning för mig imorrn istället. Brorsan fortsätter då, men har flyttat in utställningen till skolan. Idag körde han street-varianten och hade utställningen i en gångtunnel. Fett gangsta'! Haha...

Nej,soffan låter fan mest lockande nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback