Söndag

Lite mer moln idag, men ändå okej väder. Tror jag...

Tänkte kanske åka iväg och köpa lite blomjord och sånt där till balkongen. Är så jäkla nere efter att ha kommit hem att jag måste sysselsätta mig med nåt. Ska laga middag sen också. Någon form av starka biffar med massa mums i. Vi får se. Sen ikväll är det ju inför-Eurovison på tv. Grekland brukar vara bra, och ikväll är de med. Men jag vet inte, kanske kör de på sugig västerländsk schlager de med. Vi får se helt enkelt. Själv lyssnar jag på min nyinköpta Tarkan-platta. Tarkan äger. Men jag känner bara en som håller med. :P

Vill snacka med min nya poler på msn också, men han vill aldrig logga in. Hm...
Ska käka lite home-made müsli istället. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback