Äntligen!

Äntligen har jag en fungerande dator! Vilket känns mycket bra. Nu är jag äntligen en del av civilisationen igen. Tragiskt nog känns det inte så när man är utan dator...

Dessutom har jag varit duktig idag. Bokat tid hos en läkare för att förhoppningsvis få ny migränmedicin. Eller bokat och bokat, jag får en tid längre fram när det finns nån ledig. Vilket ju kanske inte är inom en allt för snar framtid...men ändå, jag har fått ändan ur vagnen och ringt i alla fall. För helt ärligt så pallar jag inte med att ha det som det är idag. Att ligga halvdöd och spy hela dagarna är ingen hit. Okej, det är bara ca 1-3 dagar i månaden, men jag förlorar både lön och fritid på att ha det så. Igår t.ex. så orkade jag inte ens gå upp och borsta tänderna och tvätta håret, utan jag låg hela dagen i soffan och spydde. Fett nice...eller så inte. :S

Nu ska jag kika runt på lite bloggar som jag inte har kunnat kolla på senaste veckan. Dvs...jag har en hel del blogginlägg att ta igen. Usch, vilket beroende det är.
Men först måste jag hitta igen bloggarna igen också. Wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback