Avsluta meningen

Jag lyssnar på... Helt off
Jag mår bäst när jag... är på konsert eller röker vattenpipa och drinkar på balkongen
Stockholms bästa stadsdel är... Söder och Vasastan
Den bästa krogen heter... min balkong på sommaren
Jag pratar... med allt och alla, hela tiden
Jag gillar... att åka bil på natten
Mina bästa vänner är... få men bra
Min första riktiga kyss... var i en flummig situation
Jag avskyr när folk frågar... vad jag ska göra med mitt liv. Jag vet inte, okej?!
Kärlek är... så mycket olika saker
Någonstans, tänker någon... Åh fan!
Jag kommer alltid att vara... stolt
Jag är hemligt förälskad i... den där söta killen som handlar på jobbet
Sist jag grät var... när Obama höll sitt segertal
Min mobiltelefon är... svart och rosa
När jag vaknar på morgonen... har jag ett starkt sug efter kaffe
Innan jag går och lägger mig... pissar jag
Just nu tänker jag på... hur gott det doftar från köket. Lime-lax med rostade grönsaker och balsamicosås
Bebisar är... små, knubbiga och lite småäckliga
Homosexuella är... människor
Blondinbella är... blond
Ikväll ska jag... förmodligen glo på tv
I morgon kommer jag... kanske hitta på nåt vettigare?
Jag vill verkligen... hitta perfekta julklappar
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA ;D Höll på garva ihjäl mig när jag såg den här:



1315427&lpos=extra0" rel="nofollow">http://svt.se/svt/jsp/polopoly.jsp?d=100222&a=1315331&mgviewdepartment=100222&mg100142articleindex=0&mgdep=100142&lid=puff1315427&lpos=extra0

2008-11-17 @ 14:06:00
URL: http://kryddstarkt.blogg.se/
Postat av: L8

Hahaha! Ja, den var faktiskt riktigt bra! :D Nu hoppas jag bara på att serien börjar spåra lite mer... ;P

2008-11-17 @ 15:57:22
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback