En lista...

Där dricker jag kaffe
Hemma, på jobbet och på Waynes. Oftast.

Där äter jag middag
Hemma, på jobbet eller hos mamma. Käkar inte ute alltför ofta. Är jag i Stockholm blir det på Jensens Bøfhus.

Där köper jag morgondagens outfit
Blandar second hand-fynd med billigare kedjor och lite dyrare grejer. Med andra ord...det kan bli lite var som helst.

Där promenerar jag
Där jag kan känna asfalt under fötterna, dvs inga skogspromenader för min del.

Där raggar jag helst
Haha...sånt sysslar jag väl ändå inte med? ;P

Där tar jag en drink
Hemma. Gärna på balkongen. Eller utomlands. I Sverige är alkohol hutlöst dyrt, speciellt på krogen. Kör alltid vatten på krogen, på så sätt mår man också bättre dagen efter.

Där hänger jag vidare efter det
Efter en sväng på krogen så slutar kvällen oftast på vardagsrumsgolvet. Inte för att jag däckat, utan för att jag älskar att ligga där och lyssna på skön musik med skönt sällskap efter en hård kväll.  

Där fyllekäkar jag
Max, typ enda stället som har öppet i den här hålan. Så Max eller hemma i köket.

Där äter jag dagen efter
Oxfilépizza på Tre Kronor. Mm...

Där sätter jag inte min fot
I skogen? Och på sunkiga gubb-hak. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback