En till måndag

Ibland är jag så jävla bäst på att planera. Not.
Hade tänkt stiga upp tidigt idag(det tänker jag ju alltid...haha) och fixa med lite saker här hemma. Typ dammsuga, hämta snöspaden ur förrådet(så jag slipper "låna" grannens), skotta, betala räkningar, lyssna på musik, pyssla lite och sådär. Men, istället sov  jag till tio...
I och för sig så hinner jag allt det här innan jag ska träffa Matilda idag i alla fall. Men, det är liksom principen. Jag hatar att stressa! Det enda jag inte vet är när det var vi skulle ses. Hm...mitt minne är bra(?) men kort. Men det löser sig!

Nu ska jag ta en till kopp med kardemummakaffe och lyssna lite på
Thorsten Flincks platta. Var ett tag sen sist, så det är på tiden!


"Du kunde levt om tvåhundra år
och jag kunde lika gärna dött igår
För en sekund av en oändlig tid
är det just du som går förbi"

Björn Afzelius - Här och Nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback