Everyday is like sunday

Det är svinkallt, och jag är svintrött. Verklig svintrött.
Men vissa måste upp och jobba även en söndagsmorgon. Men jag ska inte klaga, det är ju liksom mitt egna fel att jag inte går och lägger mig i normal tid på kvällarna.

Är ledig måndag och tisdag, vilket ska bli så grymt skönt! Ja, bara jag inte får migrän vilket inte är helt otroligt. Hm... Men annars ska jag bara njuta. Har varit så jäkla mycket på jobbet den här veckan. Sjukt mycket folk.


Återigen måste jag få ge cred till den bästa i hela världen. Mamma. Min bästa vän.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.
Jag hoppas bara att hon vet hur mycket jag uppskattar henne som person och allt hon gör för mig.




Kanye West - Hey mama


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback