Ferre

Lördagmorgon. Jobbar idag. Sov lite för länge. Vilket innebär att jag inte får min sköna dricka-kaffe-i-lugn-och-ro-stund. Sen är det svinkallt ute också. Min termometer visar - 5°, men den är några grader för snäll tror jag. Burr!
Blir att pälsa på sig i nya vinterskorna och mössan med päls. Hatar att frysa! Igår var det ju så fin Skåne-vinter, med någon plusgrad och regn. Ge mig det istället!

Ikväll har vi personalfest. Som tur var ute i hooden, vilket innebär att det är nära både dit och hem. Haha... Funderar på om jag ska dricka eller inte. Jobbar ju imorrn med. Men en grogg eller två sitter ju aldrig fel, så kanske... För glögg kan man ju inte direkt dricka till mat? Haha...

Nä, nu är det bara att hoppa i kläderna.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback