Fredag

Hemma igen. For en sväng på stan efter läkarbesöket också. Hittade en julklapp till brorsan, och så hämtade jag ut de där svindyra tabletterna. Kollade lite på Fass nu när jag kom hem, och såg att de ska påverka nervsystemet och faktiskt vara "släkt" med morfin. Dessutom är de tillverkade av ett Holländskt företag. Så det låter ju lovande i alla fall. Hehe...

Nu ska jag fixa lite mer med julklappar. Tänkte framkalla lite foton och pyssla med det sen. Vi får se vad det blir helt enkelt, men lite idéer har jag i alla fall.
Sen ska jag som sagt dejta min toyboy också. Ska bjuda honom på middag och tvinga honom att se på Idol. Men jag tänkte faktiskt go all-in, ni vet hela köret med tända ljus, fina kläder, för mycket alkohol osv. Men han kommer väl hit med slitna jeans, t-shirt och nån jävla mössa då. Nog för att det också är sexigt men... 
Vi får se vad som händer helt enkelt. Idol ska vi i alla fall se! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback