Gaaahhh!!

Jag skulle aldrig ha sagt något om Robins svintohår. Aldrig, aldrig, aldrig.

Står och fixar mig för kvällens fest. Tänkte stort. Stort hår alltså.
Tuperar. Sprayar.
Inser rätt snabbt att det i kombination med för lite balsam innebär...just det...svintohår!

Så vi får se om plattången, några silikondroppar och ev uppsatt kan rädda kvällen. Annars får jag helt enkelt låssas att det är nån form av maskeradfest ikväll(vilket det verkligen INTE är!). För seriöst, just nu ser det ut som svinto mixat med plast. Sååå snyggt!

Not.

Wish me luck...


Foto: Linus Hallsenius/TV4




UPDATE:

Håret gick att rädda! Någorlunda i alla fall...
Nu ser det bara plastigt ut, vilket är mer okej.
Dessutom kompenserade(?) jag med översminkade ögon.
Det funkar alltid.
Slängde även på mig en gammal svart klänning.
Efter att ha testat tre andra svarta före.
Svart funkar också alltid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback