God natt!

Har egentligen inte så mycket att säga. Men en liten update kan ni ju få.

Var och käkade med pappa och brorsan. Pizza idag med. Fy fan vilken dålig människa jag är! Nästa vecka får jag leva på typ...vatten. Men jag fick i alla fall glo lite på "killen med ögonfransarna". Yummie! ;)

Sen har jag varit med Emma och gänget. Snackat massa skit och kollat på Idol. Äntligen åkte Johan ut. Äntligen! Men, ni får en djupare analys av det sen. Orkar inte nu. Men som sagt, Robin var kanske lite hetare än vanligt ikväll. ;) Äntligen ser hans hår bättre ut, fast skippa löshåret tack!
Oj, vad många äntligen det blev.

Nu ska jag spela lite online spel. Har en ny favorit. Sen ska jag läsa lite ur Koranen, är inne på min andra omgång nu. Sen är det sömn som gäller. Jobbar eftermiddag imorrn. Japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback