Idol och sådär

Bjöd brorsan på enchiladas och fetaostsallad med en touch av Libanon. Lite skum kombination, men väldigt gott!

Sen har vi kollat på Idol och sågat, och faktiskt varit väldigt snälla. Kevin är ju alltid bra, så honom räknar vi inte ens med. Men annars var nog Robin + Robin bäst ikväll. Nog för att det var lite väckelsemöte över Robin Es framträdande, men han bemästrade faktiskt genren oväntat bra! Att Robin B satt ner var klart till hans fördel. Killen kan ju sjunga, men han ser liksom så plågad ut när han rör på sig. Dessutom hade han kvällens bästa låt. Men vad hade de gjort med hans hår??
Johan och Anna var sämst. Höll på att vika mig dubbel av skratt när Johan sjöng, och Anna låter som en dålig version av 
Chubby Checker. Det är inte positivt.
Vem jag tror åker ut vill jag helst hålla för mig själv. Är för vidskeplig för att hålla på att tippa...

Nu ska jag noppa brynen och renbädda sängen innan det är dags för utröstningen.



UPDATE:

Jag ska fan aldrig mer yttra mig. Haha...
Men det är bara så att svenska folket har dålig smak.
Over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Jag håller med dig fullt ut angående gårdagens Idol :P Det första jag sa när jag såg Robin B var "Vad fan har de gjort med hans hår?!"

Tror inte att Annorna är så insatta i det där med hår... De såg ut som frågetecken ;(



Dessutom börjar det vara dags för fjortis-slakt snart om sverige ska få en värdig vinnare i årets upplaga av Idol...

Postat av: L8

Tydligen har han satt i lite löshår. Haha... Såg ut som svinto ju! Varför ska de bara över-styla alla? I don't get it...



Ja, alltså seriöst. Varför skäller juryn inte ut Johan som skriker och posar hela tiden, då de skällde ut Lars? Tar inte han också upp någon annans plats som förtjänar den bättre?

Sen tål jag inte att höra Alice prata. Det är nåt med hennes mun, nån min hon gör som är så jävla äcklig! Och som sagt, Anna har ju för fan nåt som har fastnat i halsen. Dessutom har hon världens största panna och skabbigaste hår. Blä! Gråter hela tiden gör hon också.

Nä gud vad jag klagar... :P



Nä, Kevin och Robin(när han sitter ner och inte är överstylad) hör liksom inte ihop med de där andra. De kan åtminstone sjunga!

Men svenska folket har som sagt ingen smak...

2008-11-15 @ 15:37:32
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Stör mig också som satan på Alice när hon inte sjunger. Jag vet inte vad det är som gör det, men hon påminner så ofta om en viss person :P

Johan och Anna borde röstas ut, snarast. Allt de gör låter likadant... F-ing boring ;( Och ja, fula är de också ;D

Svenska folket ja... pinsamma!

2008-11-17 @ 09:45:45
URL: http://kryddstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback