Jeans

Efter en del letande så hittade pappa ett par jeans i alla fall. Helt klart med min hjälp. "Men jag kan ju inte gå in på JC, det är ju en ungdomsaffär". Tvingade i alla fall med honom in, och jag tror att han blev lite lugnare när det var en annan gubbe som också var ute på jeansjakt. Haha... Han blev i alla fall på gott humör efter att ha hittat de där jeansen, vilket resulterade i att han bjöd mig på lunch. Fetaostmacka...mums!

Och på tal om jeans... Själv känner jag mig lite som Kurt Cobain i mina jeans idag. Ljusa jeans kombinerat med en skön litte noppig och absolut gubbig kofta. But hey, I like it! Jag tror dock att jag ska byta kläder innan nästa tur till stan...

Ja, ja...bäst att fixa med cv och grejer innan "mötet" med AF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback