Julmys

Vet ni vad jag ska göra efter jobbet idag?

Jo, köpa några inredningstidningar med julmys. De har börjat komma nu. Sen ska jag hem och däcka i soffan med glögg och julläsning. Nice...

Det är konstigt, men jag börjar faktiskt gilla det här med julen mer och mer för varje år. Alltså inte det här med tomtar och skit, utan att få göra fint hemma, pyssla och slå in julklappar i fina paket.

Ska försöka börja med klapparna snart också. Brukar alltid åka till Sthlm i november och köpa julklappar, men inte i år tydligen. Då brukar jag köpa fina saker, inslagna i fina paket från NK, Laura Ashley, Skansen-butiken, Hans Mikaels och diverse andra mysiga inredningsbutiker till mina nära och kära. Det är inte lika kul att köpa grejer på typ Åhlens här... Vill ju få klapparna fint inslagna och lagda i papperspåsar. Inte några jävla plastkassar! Men, men...kanske kan jag åka till Luleå eller nåt i alla fall. För lite omväxling åtminstone.



Jul på NK...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback