Julpyntning pågår

Hade nästan tänkt gå ut ikväll. Kolla Lazee på Balzac. Men sen såg jag att det var Club 18. Palla med klubbspelning med en massa odrägliga 18-åringar? Nä, då ser jag honom hellre en annan gång, på något annat ställe.
Dessutom ska jag ju se Timbuktu snart. Det får kanske räcka? Nog för att Lazee är grym på att rappa, men Timbuk är alltid Timbuk...och jag vet att han är grym på scen!

Istället håller jag på att julpynta lite(?) här hemma. Är ju första advent nästa helg, men då jobbar jag så det känns bra att få det bortgjort redan nu. Julgranen tror jag däremot får vänta till typ lucia. Det är så jävla mysigt med allt rött, guldigt och glittrigt. Eller hur?
Fast tomtar dissar jag hårt. De är fula och lite läskiga.

Nu ska jag käka nåt och softa i soffan.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback