Min 50-lista

Jag kan ju inte vara sämre än Blondinbella, right? Därför gör jag som den enkla arbetaren jag är också en 50-lista. Inte lika flashig och cool som den där blondinens, men ändå.

Here it is! (Läs och njut, eller skratta)

1. Jag har aldrig förr gjort en sån här lista
2. Jag har jobbat åt samma företag i snart fem år
3. Jag är inte feminist
4. Jag har bråkat med en rätt så känd skådespelare
5. När jag var liten trodde läkarna att jag hade en hjärntumör...
6. ...och pga mitt stora huvud trodde de även att jag hade vattenskalle
7. Jag är jättekänslig mot äckliga lukter
8. Jag har varit full på en gympalektion
9. Jag har en hemlig dröm om att bli rallyförare
10. Jag har aldrig varit i Norge
11. Trots att jag är så klantig har jag aldrig brutit något i kroppen
12. Jag tycker att religon är väldigt intressant, men är inte religiös
13. Mina föräldrar är skilda
14. Jag har haft en vandrande pinne som hette Kurt
15. Jag är tondöv...
16. ...och värdelös på melodier
17. Jag har lätt för att spy
18. Jag är rädd för bläckfiskar
19. Jag skulle aldrig någonsin äta blod- och inälvsmat
20. Jag har en undulat som heter Sven
21. Jag kan inte dricka öl...
22. ...men jag älskar tequila
23. En släkting till mig har suttit anklagad för mord...
24. ...och en annan blev arkibuserad i Ryssland
25. Jag har bara hälften kvar nu!
26. Jag samlar på kameler, polisbilar och igelkottar
27. Jag älskar libanesisk mat
28. Jag har ingen bil, men körkort sen snart fem år tillbaka
29. Jag har aldrig åkt fast för något
30. Min gammelmorfar dog i kriget
31. Jag har jättedåligt sifferminne
32. Jag har massor av vattkoppsärr
33. Jag har aldrig spenderat en natt på sjukhus, förutom när jag föddes
34. Jag föredrar brunetter framför blondiner
35. Jag har alltid haft Nokia-mobiler
36. Jag gillar inte att åka flygplan, men älskar flygplatser
37. Jag har varit i den enda staden i världen som ligger i både Europa och Asien
38. Jag trivs att bo själv
39. Jag är inte allergisk mot något i matväg
40. Jag har svurit i kyrkan. Högt.
41. Jag äger över 70 par skor
42. Jag har länge velat jobba som målare
43. Någon gång vill jag resa runt i nordafrika
44. Jag har bara en biologisk kusin
45. Jag har perfekt syn...
46. ...men dålig hörsel
47. Jag har aldrig gått på dagis
48. Jag har rökt på, utan att veta det föränn efteråt
49. Jag är medlem i svenska kyrkan
50. Jag är klar med den här listan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback