Min nya last...

Sitter och snaskar naturgodis och clementiner. Min nya last är helt klart yoghurtdoppade (frystorkade)jordgubbar. De är så goda! Dessvärre är de lika onyttiga som goda. Men jag passar på ikväll, för nästa vecka ska jag köra en try-out detox. Okej, det är faktiskt inte lika seriöst som det låter. Tänker ju inte sluta med kaffe och kött och bara käka skumma alger och renande drycker. Nej, det blir snarare en vecka utan sånt som jag faktiskt brukar få ont i magen av. Nämligen griskött, bröd, friterad mat, godis och annat slisk. Ska nämligen testa en grej... Ni får se!

Nu ska jag fortsätta se veckans Andra avenyn. Blev lite avbruten av ett hastigt infall att rensa avloppsrören under tvättstället. Men nu är det gjort och allt är rent och fint, så nu kan jag fortsätta glo på AA. Eller nej, måste först göra klart en grej som jag ska redovisa för "min coach" på AF imorrn. Blä!



Yoghurtdoppade jordgubbar...mmm...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback