Svenne, my homeboy

Svenne verkade gilla Timbuks nya. Skriker och har sig när jag spelar den. Men när jag sen bytte till Dylan, ja då blev han helt tyst. Ja, jag är fortfarande nere i det där gubbträsket. Snart börjar jag väl lyssna på riktigt gammal jazz eller blues också. Fast nja, diggar mer singer-songwriter stilen. Svenne däremot diggar mer när jag lyssnar på annat. Kanye är husguden och även Lazees platta verkar ha blivit en favorit. Det är med andra ord en liten hip-hopundulat som sitter där i buren. Hehe...

Idag ska jag och mamma göra julkransar att hänga på dörren. Det har blivit en ny tradition. Eller det är andra året i rad, men då kan man väl kalla det för tradition? Det är hur som helst kul, men stickigt. Tänkte även försöka få upp belysningen på balkongen. Den är diskret och fin, så den passar faktiskt att ha upp redan nu.

Sen får vi se vad som händer helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback