Tisdagskväll

Tisdag. Är det kanske veckans tråkigaste dag?
Okej, söndagar är heller inte så jävla kul...men de är åtminstone mysiga. Måndagar är liksom en nystart. Onsdagar är "lillördag" och helt plötsligt börjar helgen närma sig. Torsdagar är nästan fredag, dvs nästan nästan helg. Fredagar är softa hemmakvällar och en lättnadens suck, även om man har jobbhelg. Lördag är lördag.
Men tisdag. Vad är tisdag? Jo, det är faktiskt en bra tv-kväll. Det är det. Dessutom är det en utmärkt ta-hand-om-sig-själv-kväll. Ikväll kör jag på toning av håret och färgning av brynen. Lite mörkare och mycket mindre dassigt. I like that! Det och pistagenötter. Mums!
Så även om tisdag kanske är veckans tråkigaste dag så får man försöka göra det bästa av den.

Sen är jag helt insnöad på
gubbrock just nu. Det svänger fort här ska ni veta! Nog för att jag alltid älskar Bruce, men allt går ju i perioder. Jag känner på mig att jag kommer att nöta honom och en hel del andra gubbar den närmsta tiden...

Jo, förresten. Träffade K när jag var i Umeå för ett tag sedan. Tog en fika på stan bara. Rensade luften, snackade lite skit och uppdaterade varandra lite. Vi har även pratat i telefon efteråt. Anyway, nu har vi bestämt oss för att börja ses igen. Eller bestämt och bestämt, det låter så seriöst. Vi har snarare sagt att är han ändå i Skellefteå så kan han ju slå en signal, och är jag i Umeå så kan jag ju göra detsamma. Inga förpliktelser. Kanske var det min abstinens efter en liten toyboy att leka som gjorde att jag gick med på det i en svag stund. Men hey, lite lammkött har väl ingen dött av? Jag känner i alla fall att det är precis vad jag behöver just nu! ;) Sen att han har en grymt snygg kropp och fint hår gör ju inte direkt saken sämre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback