Boys, boys, boys

Dagens velande. Tvätta eller inte tvätta?
Egentligen är jag sjukt trött och vill bara krypa ner under en filt i soffan. Men, om jag inte tvättar idag kommer jag ju förmodligen att ångra det grov imorgon. Det finns nämligen i princip inga tvättider här.

Var och storhandlade efter jobbet. Köpte massa gott, och nyttigt faktiskt! Imorrn blir det någon form av helstekt kyckling späckad med någonting. Har inte riktigt bestämt vad bara. Det får jag göra då det är dags.

Tänkte på en specifik person ganska mycket igår. Eller snarare tänkte jag att jag inte borde tänka på honom. Att det inte var någon idé och att det bara var lika bra att gå vidare.
Det ska väl tilläggas att vi inte har dejtat eller så, utan att han mer bara var en liten sommarfirt, (eller vad man nu ska kalla det, har faktiskt ingen bättre benämning). Men en sommarflirt som alltid gör mig så glad och nervös när jag väl träffar honom, vilket inte är så ofta. Det är säkert närmare två månader sedan vi sågs sist t.ex.
Hur som helst, vem kommer in på jobbet idag? Jo, han såklart! Bara för att jag tänkte sådär igår. Självklart blev jag lika glad och nervös som vanligt. Han sa att han inte hade några ärenden, utan bara ville träffa mig. Hur gulligt var inte det? Grejen är bara den att han aldrig gör något mer. Kan han inte bjuda ut mig eller nåt? Åtminstone fråga om mitt telefonnummer?
Jag vet inte vad det är med den här killen, men han gör mig bara så glad. Gick runt och log resten av dagen på jobbet. Haha...

Anyway...i helgen ska jag dejta mitt ex-fling. My toyboy. Bara för att. Vi får se om det kanske leder till att jag slutar tänka på den här andra killen. Kanske. Men jag vet inte om jag vill det ens.
Jag har heller inga som helt förväntningar på dejten. Jag tänkte bjuda på mat och lite(?) alkohol, och sen får vi väl se vad som händer helt enkelt. Att han inte kommer undan Idol vet jag i alla fall helt säkert.

PS! Jag blev jävligt glad när min kollega sa att jag var extra snygg idag. Bara för att jag hoppades att mitt potentiella fling skulle tycka detsamma. Haha...
(Det ska väl tilläggas att jag hade flätor och keps. Vilket kanske inte är det sexigaste jag kan komma att tänka på. Men det är i alla fall lite sexigare än min svarta "slöja" jag brukar ha på mig. Jag ser åtminstone inte ut som en cancersjuk muslim i keps. Inte för att det är något fel med att vara muslim(eller cancersjuk för den delen), men jag passar inte så jävla bra i den stilen med min stora skalle...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback