You're a bum, you're a punk, you're an old slut on junk

Från det ena till det andra. Nu sitter jag här och lyssnar på julmusik. Fairytail of New York närmare bestämt. Den är grym ! Den och O helga natt . Lite skillnad kanske men... Det är lite jobbigt där vid jul att bara gilla två julsånger. Allt som har med tomtar och Carola att göra är bara läskigt.
Och på tal om jul... Måste se Alfie snart. Den ger mig verkligen en grym julkänsla. Och i år ska jag gå all in när det kommer till julkänsla. I want it so bad!

Har lovat pappa att följa honom på stan och kolla på jeans idag. Det måste vara Lee, de måste vara låga i midjan, de måste ha en viss tvätt och de måste vara si och så. Så...wish me luck. Det känns inte som det lättaste uppdraget. Hade tänkt kika lite på julklappar också. Men jag har faktiskt noll koll på vad jag ska köpa. Tyvärr...

Sen är det bara att åka hem igen. Ha ett telefonmöte med AF. Why, oh, why? Boooring...

Och efter det ska jag förhoppningsvis träffa Matilda för en fika på Waynes. Det kan jag behöva efter att ha snackat med arbetsförnedringen... De ska då alltid ha nåt att klaga på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback