Whiskeyröst...mums!

Idag mår jag som jag förtjänar. Eller snarare, min hals gör det. Ett paket cigaretter sätter sina spår på rösten. För köra på sexig(?) whiskeyröst idag. Det ska bli min nya grej tror jag. Dessutom är läpparna uttorkade, vilket även det beror på de där cancerpinnarna(som folk älskar att kalla det), och håret ser ut som en stor tova, vilket inte beror på det, utan snarare på tupering, hårspray och gener. Fett nice.

En liten detalj ligger och gnager i skallen. En sak som någon sa, och som jag inte riktigt tror på(och som jag faktiskt tog lite illa upp av). Vill inte gå in på det mer detaljerat, men om jag säger så här...ingen snackar skit om min familj, där går gränsen. Om just det här var skitsnack vet jag inte, men jag blev i alla fall lite sne. Love my mom...och hon är faktiskt världens bästa! (Även om personen i fråga aldrig ifrågasatte just det)
Ja, ja...bara att skaka av sig och gå vidare. Det var ju inget speciellt egentligen, det var nog bara tonen när hon sa det tror jag.

Nu ska jag planera för det årliga julpysslet. En riktig tradition faktiskt. Mysigt och skräpigt brukar det bli. Haha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback