Sugen

Nu är jag verkligen jättetrött. Inte så konstigt kanske. Har blivit väääldigt lite sömn den här helgen.
Får väl försöka ta igen det i natt istället.

Har just käkat omelett. Inte så värst exotiskt, men det funkar. Var ju liksom tvungen att få i mig nåt i alla fall. Och på tal om det, jag är grymt sugen på ostkrokar. Det vattnas i munnen bara jag tänker på det. Blä, får ju inte. Men kanske, kanske så ska jag ändå unna mig några sånna där frystorkade jordgubbar sen. Borde inte...men å andra sidan är det förhoppningsvis nyttigare än ostkrokar i alla fall?

Nä, nu ska jag diska bort och skjutsa brorsan till bussen. Dags för Umeå igen. Som vanligt på söndagar. Blir kanske så att jag åker dit en sväng till veckan också.

Varför är alltid de bästa sångarna/artisterna de med bäst hår?
Jag lovar, det är så. Kolla igenom er skivsamlingar(ni som har bra musiksmak) och se själva...





The Doors - Touch Me


Kommentarer
Postat av: L

Jim Morrison, sexgud personifierad!

2008-11-26 @ 14:12:29
Postat av: L8

Oh, ja! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback