Veckans man, igen?

Borde jag kanske återinföra "veckans man" här?
Bra eller dålig idé, jag vet inte, men jag vet däremot att om jag skulle göra det så skulle Bengt Liljegren bli veckans man den här veckan.

För er som inte känner igen namnet så är han historiker och medverkar i Filip och Fredriks program Boston Tea Party. Ringer det en klocka? Om inte, kolla in repriserna på kanal5.se!

Killen är helt underbar! Kan nog allt om historia. Pratar skånska och klär sig i häftiga kläder. Tänk er Gustav III anno 2008. Ungefär så ser han ut.

Historia blir helt plötsligt jätteintressant, och jag blir bara så faschinerad av den här mannen. Han är cool, på ett smånördigt sätt. Han är en sån som jag gärna skulle dela några flaskor rödvin(om jag drack vin...)och prata en hel natt med.



Tänk att en historiker kan vara så cool!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback