Vilken del av mannen skulle du välja? + en rosa skönhet



Skulle jag åka runt i en limo så skulle det vara en rosa!
Den här snyggingen spottade vi utanför en skivaffär i Riga i somras. Kanske skulle nån lettisk celeb signera skivor eller nåt. Vad vet jag... En cool bil var det i alla fall, och självklart var jag tvungen att fota den.

Nu ska jag gå och sova. Jobb imorrn och resten av veckan. Ja, förutom onsdag...då vi förhoppningsvis ska en en sväng ner till Umeå. Förutom att hälsa på brorsan så måste jag hämta ut Timbuk-biljetter, kolla om ett spel och kanske shoppa lite annat också. Vi får se.

Har lite ont i magen. Har nämligen tryckt i mig massor av mandel. Haha...kom just på en kul grej(eller i mitt sjuka huvud med min sjuka humor så var det i alla fall kul). Man-del. Vilken del av en man då? Hehe... ;)
Nä, bäst att sova kanske...innan det här spårar ännu mer.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback