Vitt och äckligt

Vaknade nyss.
Ska ha ett till sånt där telefonmöte med AF alldeles strax. Kul, kul...not.
Men jag är faktiskt nöjd med grejerna till det här mötet också. Hoppas bara att den där coachen också är det.

Efter "mötet" så är det vårdcentralen som gäller. Ska äntligen få träffa en läkare för min migrän. Pallar som sagt inte att äta starka tabletter som inte tar bort huvudvärken, utan mest bara gör mig yr och illamående. Men vi får se vad han kan göra. Lobotomi maybe? Eller typ morfin. Det kanske skulle funka. Synd bara att det i princip krävs att man har obotlig cancer för att få ut det. Ja, ja...han vet säkert bättre. Eller så inte.

Det snöar i dag förresten. Jävla piss! Ser hur marken blir äckligt vit och jag känner liksom obehaget när man är ute och går och får de där jävla flingorna i ansiktet. Folk som gillar snö borde skjutas! Fast, jag kanske bor på fel ställe helt enkelt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback