13

Jag tror att det står fel i almenackan idag. Rätt dag med fel datum. Det måste vara fredag den trettonde egentligen. Har haft grym otur idag!

Först så ramlade jag i trappen på jobbet. Två gånger! Det är en stantrappa, och stentrappa + knän är ingen skön kombination. De är svulla, varma och värker nu. Även högerhanden blev skadad(och lite blodig) Skönt... Men värst av allt, det var flera som såg mina graciösa fall...bland annat en söt grabb. Damn!

Väl hemma så skulle jag koka kaffe i en sån här aliminiumfärgad grej som man har på spisen. (Minns inte vad de heter nu) Kaffet hamnade över hela spisen. Två gånger. Kul, kul. Dessutom smakade det piss. Totalt onödigt med andra ord.

Sen när jag ska krypa ner i sängen med datorn så lossnar ena sängbenet och jag hamnar på golvet. Var tvungen att vända hela sängen och leka snickare. Vet inte riktigt hur det gick med min reparation...men det lär jag väl märka i natt... Och eftersom att det andra hände två gånger så vet man ju aldrig.

Har börjat må lite smått illa också. Så nu fattas bara lite magsjuka som pricken över i:et...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback