Drunk & hot girls

Har laddat med den här låten hela morgonen. Är ju inflyttningsfest i Umeå ikväll. Fast, som det ser ut nu så kör jag på en nykter kväll. Pallar inte att dricka när jag är sjuk. Och dessutom pallar jag verkligen inte att vara bakis imorrn. Jag hatar att vara bakis! Dessutom ska jag köra hem imorrn så det känns lika bra.

Jag ser i alla fall fram emot kvällen. Kycklingtacos och trevligt middagssällskap. Sen mer folk, och ja, vi får väl se. Tar med min Kleerup-platta. Hip-hop är svårare att lyckas smyga in i stereon. I alla fall med så blandat sällskap. Hoppas på lite snygga grabbar att vila ögonen på också. Det är aldrig fel...



Okej, en tequila skulle jag kanske inte tacka nej till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback