Fuck you hard!

Blanketter hit, telefonsamtal dit. Ungefär så har mitt liv sett ut den senaste tiden.
Jag hatar verkligen arbetsförmedlingen!
Varför ska de börja gnälla när jag har fått ett fast jobb? Kunde de inte ha sysslat med det när jag var arbetslös istället? Tydligen inte.
Söka jobb i Gällivare måste jag också. Jag som verkligen lider av grov lappsjuka. Smart...  
Men jag var nog inte direkt kvalificerad för det jobbet. Som tur var...

Snart ska jag i alla fall till mitt riktigt jobb. Tre eftermiddagar väntar. Men jag har tur och får skola in den där killen ikväll med. Skönt med sällskap. Och inte nog med det, det innebär också att jag få slappa mer. Haha...

Ni kan nog vänta er lite mer inlägg framöver. När "pappersarbetet" är klart. Han nog lite saker att fota och sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback