Omväxling förnöjer

Ligger i sängen med lapen och lyssnar på fina blödiga gamla låtar. Ingen hip-hop eller rock idag. Ibland behöver jag lite omväxling.

Tänker en del. På viktiga och oviktiga saker. På hur mycket man ska behöva stå ut med att höra. Och nej, då menar jag ingen mobbing, utan på vad halväckliga gubbar på jobbet kan kläcka ur sig. Det gäller att inte ta åt sig, fast man egentligen bara vill ge dem en smäll.

Vill åka bort ett tag. Långt bort. Se nya platser och träffa nya människor. Få nya intryck.

Vill träffa en speciell person. Bli kär.
 
Men jag ska inte klaga. Jag har faktiskt ett bra liv. Men ibland vill jag bara att någonting ska hända. Någonting som ruskar om lite och som ger mig nya perspektiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback