Tre dagar i björkarnas stad

Imorrn flyttar brorsan till Umeå. Jag kommer att hänga på, hjälpa dem att fixa lite i lägenheten och sådär. Stannar förmodligen till på fredag. Sen är det bara att komma hem och jobba helgen.*suck*

Förutom att hjälpa till i lägenheten så tänkte jag hinna med lite ärenden också. Har lite saker att fixa.

Sen har jag lovat lite halvt att ta en fika med en viss toyboy. Vi får se hur det blir med det. Skulle jag känna att jag vill banga så kan jag ju alltid skylla på tidsbrist...
Jag vet inte alls vad jag vill med andra ord. Det är ju inte direkt honom jag tänker på när jag går och lägger mig på kvällen precis... Men en fika kan väl inte skada? Jag menar, jag fikar ju med mina tjejkompisar också...




Så här kul har man i Umeå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback