Urk!

Jag mår pissdåligt av nån anledning. Är liksom ett tryck i hela skallen, plus att den dunkar ohämmat. Är yr, matt och kallsvettig. Dessutom känns det som att jag skulle behöva spy.
Magsjuka? I don't know...men bra mår jag inte i alla fall. Om jag försöker spy kanske det blir bättre?

Sen bankar det och smäller här utanför. Har ingen aning om vad det är. Någon som håller på att riva hela placet eller nåt? Kanske. Får väl se när jag vaknar imorgon...

Dessutom har jag dåligt samvete. Har inte träffat brorsan på hela helgen när han har varit hemma. Sen så missade jag när han ringde idag, och när jag ringde upp så hade han somnat. Typiskt. Nej, det första jag ska göra imorrn(förutom att se om huset står kvar) får bli att ringa honom.

Nu. Spy.

Kommentarer
Postat av: Nadja

svar: jag är halvfinne jag med så jag håller absolut med det du skriver ;-) Dock kommer mina synpunkter ur att alla mina vänner som råkat ut för rån och överfall så har de endast varit invandrare och då är de dom där "småpojkarna" typ 18 åringar som tror att dom är värsta maffian suck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback