Hot, hot, hot!

Ikväll skulle jag egentligen sett fotbollen i trevligt sällskap. Istället valde jag att dega hemma i soffan med lite tacos och clementiner. Magen är svullen. Jag mår illa. Och sen känner jag mig allmänt rätt skabbig. Så jag kände helt enkelt att mitt egna sällskap var alldeles lagom. För att skona mänskligheten liksom.

Tur att matchen slutade 0-0 då. Var säkert en tråkig match. Jag hoppas det. Så att jag inte missade nåt. Fast det är klart, eftersom att Sverige mötte Portugal så missade jag ju en av universums snyggaste män, Cristiano Ronaldo. Han får vara hur fixad, sliskig och självupptagen som helst, jag tycker ändå att han är het!




Är man sådär het så kan man faktiskt komma undan både med
för mycket tandblekning
och att släta över prostituerade lite då och då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback