I'm so dizzy, my head is spinning

Länge sen jag skrev sist...igen. Men jag är sjuk. Vet inte om det är nån jävla influensa eller vad det är. Har värk i hela kroppen(har också vaknat på nätterna av att ryggen gjort svinont), är förkyld, har haft migränliknande huvudvärk i tre dagar, feber, magont(typ katarr) och ibland har det kännts som att jag behöver spy. Diagnos? Jag vet inte...känns som typ allt på samma gång.
Nu håller det förhoppningsvis på att bli lite bättre. Idag har jag mest yrsel och mår illa. Imorrn däremot MÅSTE jag vara piggare för då är det inflyyningsfest i Umeå. And I reaaly need to be there! 

Just nu gillar jag verkligen MTV Rewind. En hel del "gamla" sköna låtar som poppar upp där ibland.

Haha...en sak till förresten. Drömde världens konstigaste "feberdröm" i natt. Jag var polare med Robin B i Idol av någon anledning. De skulle ha fredagsfinal på parkeringen på mitt jobb. Det regnade och var grått och kallt ute, men de skulle tydligen ändå hålla på där...på världens minsta scen typ. Jag och Robin pratade i alla fall i telefon hela tiden, även när han stod på scenen. Och sen fick jag skriva autografer till småbarn. Jag? Why? Anyway...sen var vi helt plötsligt på valvaka i något östeuropeiskt land och där delade de ut hundbajspåsar från olika partier. Det fanns typ hundra olika partier på plats. Själva valvakan hölls i en stor basar där folk försökte kränga alla möjliga olika saker. Konstiga saker, mest i plast, och av dålig kvalitet. Sen blev någon av kandidaterna skjutna, men ingen brydde sig. Och jag och Robin var helt plötsligt på ett tåg och hade sex.
Hm...vad betyder en sån dröm egentligen? Och varför just han? Det måste vara jag somär konstig...


Robin Bengtsson Foto: Daniel Ohlsson/TV4


My new buddie...or lover?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, höll på att garva ihjäl mig när jag läste om din dröm :D Var det rosa hundbajspåsar? ;P

Robin B är ju som cool... hehehe

Postat av: L8

Nej, de var typ militärgröna och bruna. Rosa hade ju varit mycket coolare! ;P

Men ärligt, han är som småhet Robin...och efter min dröm blev han ännu hetare. Haha... Antar att det beror på någon form av brist...på fjortisar. ;)



Kul att du skaffat blogg btw! :)

2008-10-25 @ 00:01:04
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aww, vad synd ;( Rosa is teh shitz!

Hehe, mjo... På nåt sätt är han väl det :P Typ het på samma sätt som Sondell när man är full. haha.

Han är lite mer fjortis då, och det är ju ett stort plus! Dessutom är jag så glad att hans hår börjar växa ut igen ;D



Lol. Fattar ingenting om jag ska vara ärlig :D Lyckades tillslut lägga upp två bilder på kissarna i två olika inlägg. Great! :P (höll på att skriva Greta ;( )

Satan vad trött jag är, tur att jag har sovmorgon imorrn :)

2008-10-25 @ 02:58:28
URL: http://kryddstarkt.blogg.se/
Postat av: L8

Jag hatar hur de stylar folk i det där programmet. Som den där lila dansbandsskjortan igår... BLÄ! Nä, då är hans egna bonnigare stil faktiskt bättre. Haha...varför hakar jag upp mig på honom nu? :P Men Sondell...det var faktiskt lite taskigt. ;/



Men du är ju teknisk, så du borde ju greja det där. :P

Söt han är nya kissen förresten! :) Och är han sådär stor som han ser ut på bilderna?



2008-10-25 @ 12:13:00
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, den skjortan var inge vidare alltså ;(

Muhahaha. Men ja, jag är beredd att hålla med om att det kanske var liiiiite taskigt iaf :P



Teknisk? Jag? :S Inte direkt ;)

Han växer så det knakar, så han är ganska stor. Just över 4 månader nu... Sen har han ju storvuxna katter att brås på. Farfar var fit och vägde 9 kg, pappan är 1 år nu och väger 6kg ;P



Ha det så skoj på festen ikväll! :)

2008-10-25 @ 13:08:57
URL: http://kryddstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback