Kändisspaning i Skell-hell

Var ett tag sedan jag uppdaterade er om mitt liv, men vi kan säga så här, det har inte hänt så mycket.

Mamma målade klart trappan igår. Jag är sjukt nöjd! Blev riktigt fint. Dock innebar det att jag var tvungen att sova borta ytterligare en natt...
Var även och fikade med Matilda igår. Waynes som vanligt...hihi. Fick ett stamgästkort och träffade en människa som alltid gör mig glad. Jo, sen såg vi Emil Kåberg(och Jörgen Jönsson...men han är så ugly så det var mest obehagligt) också! Han var ännu snyggare uí verkligheten ju! Vi hann även spekulera i hur det skulle se ut när en viss person har sex. Men det var bara riktigt vidrigt! :S

Idag har jag vart på stan med mamma. Handlat kryddor på Palm Livs, kollat på snygga skor och så shoppade jag lite också. Kom hem med ett nytt bäddset i vit satin. Och en handduk från Marimekko att ha i köket. Ja, jag erkänner...jag älskar lyxiga sängkläder och märkesprylar när det kommer till inredning. Herregud, den där handduken ska hänga på insidan av en köksskåp, men det spelar ingen roll...det ska ändå helst vara märkesgrejer. Pimp my crib...oh yes!
Var även tvungen att jobba några timmar, men som tur var hade jag sällskap av en kille som jag skulle skola in. Trevligare så! 
Sen har jag smort in mina Perttii Palmroth-skor så de är alldeles blanka och fina. Och just nu håller jag på att tvätta arbetskläder. Inte så kul...

Det är ungefär vad jag har gjort de senaste dagarna.
 

Kommentarer
Postat av: Teg <3

Hahaha. Hade redan förträngt det där om sexet ;D vidrigt alltså :S

2008-10-03 @ 00:26:07
Postat av: Teg <3

Åh herregud :O Tänkte kolla in om det fanns nån het bild på Majo på björklövens hemsida... Tänkte passa på och kolla in några andra välbekanta namn också, och jag blev besviken. Forsbergs hår... ;( ugleh!

2008-10-03 @ 00:32:59
Postat av: L8

Oh no! Vad har han gjort??!! :S Ser typ ut som om han skulle vara med i Ondskan eller nåt. Nej, han ska vara ultrablonderad! That's the shit! ;P

Postat av: Teg <3

Hehe ;P Ja, blond for teh win!!!



Nu ska jag och jobba. Kollade på hans fula bild igen, skrämde mig... Lite piggare blev jag nog ^^,

2008-10-04 @ 06:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback