Brorsan är fan rolig

Min bror ringde tidigare ikväll. Han sa att han redan var less på Umeå och att han saknade Anderstorp. Haha... Tyckte att det var rätt kul för de bor ju i princip mitt i stan i Umeå nu, men ändå saknar han hooden.
Fast, jag förstår honom verkligen. Jag gillar att resa, älskar stora städer, vackra byggnader och skummande hav. Men när det kommer till kritan är det ändå något speciellt med asfalt, betong, rader av likadana hus och 25 olika nationaliteter(eller mer?). Jag behöver komma tillbaka till det. För det är min uppväxt och mitt hem. Precis som att vissa älskar vidder, skog och natur. Det är det naturliga för mig.

Fan, jag känner mig mer och mer förkyld. Har knaprat(?) Treo och druckit varm mjölk med honung och konjak. Men jag vet inte om det hjälpte något. Herregud, jag har inte tid att vara sjuk nu!

Tvätta har jag i alla fall gjort, vilket är en befrielse. Nu behöver jag inte använda mina fula underkläder längre. Nice...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback