Det blev elitseriepremiär...

...för mig ikväll. Pappa skulle dit med jobbet så jag fick låna hans sittplats. Nice värre. Förutom att vi mötte Rögle...dvs Kenny Jönsson. Usch för Krater-Kenny!
Var en rätt så svajig match som vi tillsist vann i förlängning.
Och jag insåg återigen storheten med
finska män... Mums!

Hann med ett besök hos farmor före hockeyn. Köpte med mig pizza från stans snyggaste pizzabagare(som gjorde våra pizzor före de som hade beställt före mig. Hehe... Tack!) på vägen. Jag träffar inte framor alltför ofta. Vi är rätt så olika hon och jag. Vi har inte alls samma värderingar. Men, jag har bara en farmor så det är bara att göra det bästa av situationen och det var faktiskt trevligt att träffa henne idag. Vi pratade om farfar som gick bort för några år sedan. Om vilken kämpe han var. Jag saknar verkligen farfar ibland...
Sen slötittade vi lite på tv, och hon slår över till fyran och That's 70's show. Hon erkände att hon brukade se på det ibland, "men det är ju så mycket porr i det där programmet". Haha...jag trodde inte ens att hon visste vad porr var(och det kanske hon inte gjorde heller?).

Jo, förresten. Fick äntligen hem mina snygga Adam Tensta tees idag. Love them! Även om det kanske inte är den bästa kvaliteten. Ska nog inviga en imorrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback